50 günlük bir bebeğim var. Dün idrar çıkışıyla ilgili bir problemimiz yoktu. Ancak bebeğim uyumuyordu da gün içerisinde en fazla 10 ar dakikalık uyku yaptı. Saatlerce memeden ayrılmak istemedi sütüm yetmiyor mu diye göğsümü sıktığımda süt geliyordu. Gece 12 gibi duş aldırdıktan sonra uyudu. Emzirmek için uyandım aynı zamanda bezini de alıyım rahat yatsın dedim ancak bezi kuru. En son dediğim gibi gece 12 de aldım. Başına böyle bi durum gelen var mı? Hemen acile götürmeli miyim? Normalde en az 2 saatte bir idrarını yapan bir bebek ve kilo alımı da iyi