Kızlar merhaba öncelikle çok endişe ediyorum ve uyuyamıyorum . Ya oğlum 3.5 aylık kızlar balgam mı var tam olarak anlayamadım ama böyle iki defa falan öhö diye öksürürken boğulacak gibi oluyor. Böyle durumlarda neler yaptınız yardımcı olur musunuz lütfen bana. Gözüme uyku girmiyor uyku yenik düşerim de Allahım esirgesin evladıma bişey olur diye 😔😥