Merhaba arkadaşlar. Oğlum 2 yaşında. Şimdiye kadar bir problemi hiç olmadı çok şükür. Gayet enerjik, hareketli bir çocuk. Şimdiye kadar 4 5 kez tanık olduğum bir şey var vardı. Oğlum özellikle uyurken boynunu sağ tarafında damar atması gözlemliyordum. Bunu doktoruna gösterdiğimde de kardiyolojiye gitmemizi söyledi. Neyse bugün gittin. Bu damar atması kalpten değilmiş çok şükür. Ama kalbiyle ilgili bir sürü problem çıktı 😞 3 tane delik varmış minimal şekilde zamanla kapanma ihtimali yüksek dedi. Kalp kapakçığında kaçak varmış o da az şekildeymiş. Ve kundura göğüsü varmış. Bunların hiç biri hayati problem değilmiş. Sıkıntı yok dedi. Ama ben yine de çok üzüldüm. Şimdiye kadar fark edilmedi. Sürekli doktora gideriz, muayene olur. Anne karnında da görülmedi hiç. Doktorun dediğine göre kalırımsal ve doğuştanmış. Damar içinde bizi radyolojiye gönderdi. Damarları incelenecek.