Kubra381 Rabia_26 merhaba normal 🥰 benm kızım da ilk dişini 6 aylıkken çıkardı hemen arkasından ikinci diş çıktı şuan 10 aylık 8 tane dişi var 🤭 bana da garip gelmişti bu kadar çabucak çıkması ama normalmiş
Birdunyabircennetannesi Rabia_26 10 aylıkken çıkardı sonra pat pat hepsi bir anda çıktı bayaaaa zorladı