Dlshnn3 aşkım onlar özel mama olduğu için eczanelerde bulunuyor ancak , bizim burda hiç bi eczanede yok mesela, sipariş üzerine getiriyorlar, daimi gittiğimiz eczanemiz onlar sipariş veriyor ertesi gün geliyor 🤷🏻♀️ Çokta pahalı 400 gram mama 200₺ ve 1 hafta ancak gidiyor :( ayda 800-1000 sadece mama… normal mamalar gene bereketli buna göre ama o da bebişe yaramıyor kusuyor