Mltm00 Bebeğim uykuya dalana kadar sürekli uyanıp ağlıyor gecede 2 saate kalkıyor, doktorumuz bay bay kullan dedi ama içim rahat etmiyor, kullanan var mı acaba
hatiralarusludurmaz Mltm00 kesinlikle tavsiye etmiyorum benim kızımda doğru düzgün uyumazdı hatta bende almıştım doktor tavsiye etmiyorum dediği halde o kadar kötü durumdayım ki ama kullanmadan çöpe ettim vallahi burda Bi yazı okumuştum doğal diyorlar ama değil
Biz3kisiyiz_ Mltm00 valla ben 1-2 aylıkken uyumuyordu doktorumuz da Nadi night diye bı ilaç verdi bay bayın muadili 4-5 kez kullandım sonra bı kaç yorum gördüm bebeğim uyumazsa uyumasın vermicem dedim vermiyorum artık şişe olduğu gibi duruyor . Kullandığım da da zaten bizimki uyumuyordu 😂 birde içeriği hep yağ rezene falan ama rahat etmedi içim
Bircaykoyicelim Mltm00 bunu Doktorlar nasıl tavsiye ediyor.? Kesinlikle Kullanmayın. Bu Damla yüzünden bı bebek ölüyordu. Kalp krizine yol açıyor.
Mltm00 Biz3kisiyiz_ bende doktor verince kullanayım diye düşündüm doktor yani sonuçta, ama rahat etmedim araştırıyorum
Bircaykoyicelim Mltm00 En doğrusu. Buna bizzat şahit oldum çünkü. Bu tür damlalardan uzak tutun bebeğinizi.