Annelice488 benim büyük oglum ilk kelimesi 7 aylıkken anne demek olmustu hatta videoya alıyordum öylesine denk gelmişti güzel bir hatıra kaldı bana da 😍suan 2 bucuk yasında ve 4 yas bir cocuk gibi herşeyi hatta detayına kadar anlatır fazlasıyla erken konustugu için kelime haznesi cok büyüdü bir anda bende destek oldum kartlarla kitaplarla ama oglumun içinde vardı genel olarak konusmak
Tam tersi kücük oglum 15 aylık anne baba dede mama meme gel at tut harici Baska bişey demez oda gec basladı böyle devam ediyor cnm
Her cocuk farklı bak ikiside benim oglum benim vucudum da büyüdü aynı dönem cocukları fakat ikiside cok farklılar o yüzden kimseyle asla kıyaslama yapma her bebek bir olmuyo 😌