Bcum03 hem astronot hem mont alıyorum duruma göre değişiyor yağmurda çıkmak istediği için astronot şart oluyor çünkü su birikintisinde zıplıyor 😂 ayağına yağmur botu kar botu aldım kış için yeterli oluyor 2 tane bot, geceleri uyku tulumu kullanıyorum lcwaikiki marka, montlarıda lcw ve zaradan aldım, polar ceket gibi birşey arıyorsanızda lcwya bakın😅