Ikınma sebebi bazı bebeklerde gaz iken bazılarında kaka yapmaya çalışırken karın içi basıncı yönlendirmeyi bilmemeleri. Ben de aynı dönemlerde gazdan ziyade her gün aynı saatlerde kaka yapabilmek için ıkınma süreci yaşadım. Yalnızca anne sütüyle beslenmesine, kabız olmamasına rağmen yaşıyordu bunu. Bizim doktorumuz probiyotik önerisiyle, düzenli kullanımda ve tabiki süreç içerisinde bebeğin de büyüyerek öğrenmesiyle geçti bu sıkıntı. Eğer sezaryen ile doğum yaptıysanız probiyotik kullanımını 1.ay itibariyle öneriyorlar, biz biogaia kullandık, doktorunuza danışmanızda fayda var, geçmiş olsun🤍