Anne76 4 gün falan benim aşırı sütüm vardı sağıyordum bebek emiyordu ama hala akıyordu boşalmıyordu zaten mastit olup sütü boşaltan varsa iyi benim olmamıştı artık ateşim çıkıyordu gecede çok rahatsızlandım gittim antibiyotikle 3 günde düzeldi antibiyotiğin zararıda yok bebeğe sütten geçsede Allah kimseye yaşatmasın o acı sezaryen acımı unutturmuştu😂