ozgearzmn Merhaba,kışın petekler sürekli yandığından dolayı hava kuruyor sabah kalktığımızda boğaz kuruluğu burun tıkanıklığı oluyor.2 aylık bebeğim var buhar makinası aldım bazıları iyi olmadığını söylüyor.Kullanan var mı düşünceleriniz neler
sinemmm58 ozgearzmn benimde sinbonun var ama hiçbir faydasını görmedim ilk bebeğimde bu kışta oğlumda denicem belki bebekten bebeğe de fark ediyor olabilir diye düşünüyorum
ozgearzmn sinemmm58 goldmaster aldığım makina ama ciğerlere zararı olabiliyor bu cihazların diyenler oldu o yüzden kullanmakta tereddüt ettim