Gammiz Merhabalar . Uyku tulumu kullanıp memnun kaldığınız hem terletmeyen hem rahat uyku tulumu ne alabilirim. Bebeğim 14 aylık oda sıcaklığı genelde 24/26 derece arasında oluyo . Yardımcı olursanız sevinirim 😊
Yektoli33 Gammiz Ebebekten aldım hellobaby 129 TL idi. 1 tog değeri. Roketli falan deseni. Çok memnunuz 🎈
Gammiz Yektoli33 o sıcaklık için yeterli geliyo mu peki bir türlü emin olamiyorum tog değeri düşük olursa üşür gibi geliyo , içine ne giydiriyosunuz peki bende gördüm e bebekte 2.0 tog birde owli nin gördüm 2.7 tog hangisi daha iyi olur kararsızım çok
Defnemkalbim36 Ben cıivil’de aldım çok kalın ve güzel tabi havalar biraz daha soğusun öyle giydireyim diyorum şimdiden erken geliyor gibi
Gammiz Defnemkalbim36 bende öyle düşünmüştüm ama üstünü çok fazla açıyor ve buz gibi oluyo her yeri üstünü örtmekten bı hâl oluyorum 🤦
MinnakvLiva Gammiz lcwaikiki 2.5 senedir sadece onu alıyorum çok memnunum 6-7 tane almışımdır şimdiye kadar
Gammiz MinnakvLiva aldığınız kaç tog bende aldım 2.7 tog ve terletti tulumdan kaynaklı mi yoksa oda sıcak olduğu için mi emin olamadım 🤷
rosesbabys Gammiz kidzee marka 1 tog aldım harika çıktı çok korkarak almıştım. hiç terletmedi oda 22 derece falan oluyor hatta geven gece eşim ğstünü örtmüş çocuk terlemişti yarım saat içinde hemen açtım üstünü 😂
Gammiz rosesbabys o bende de var işte uyku tulumu giyse de üşüyorum gibi geliyo bi türlü ne alacağımı bilemiyorum 😂
rosesbabys Gammiz fark olarak şöyle söyliyim benim bebe giyinmekten nefret ediyo o yuzden o e bebekte falan tulumları alsaydım asla uyutamazdım çünkü çok kalın ve kabarıklar astronot gibi oluyo genelde bu kidze incecik kumaşı normal tulum gibi
BerkJir rosesbabys bende kidzze almayı düşünüyorum ama hem parasından dolayı acaba değer mi diye hem de hangi tog değerini almalıyım bilemediğim için kararsız kaldım havalarda soğumaya başladı 😩
Gammiz rosesbabys heh işte lcw den aldığım çok pofuduk pofuduk ve asla giymek istemedi bir kere denedim terledi ve ağlayarak çıkardık sanırım daha ince bişi almam gerekiyor benimde
yumurtam Cyabanova 2.5 fazla gelmiyor mu acaba o sıcaklığa? Normalde 20 nin hatta 18in altına öneriliyor 2.5 o yüzden sordum. Bizim de evin içi 22-23 lerde 1.6 tog giydiriyorum.Yoksa Afyon soğu dışarda ısırır biliyorum 😅