kbrsuzen24 Kızlar merhaba. 4 günlük Bebeğim de sarılık çıktı ve emmiyor. Goguslerim sut dolu. Ne yapabilirim emmesi icin sürekli uyuyor. El ayak sıkıp oynuyorum yok. Nolur fikirlerinize ihtiyacım var
ggulsen09 kbrsuzen24 Ben de aynı durumu yaşadım 8 Günlüktü biberonla veriyordum uyuduğu için ya da kaşıkla
birminikbebekannesi kbrsuzen24 üstünü çıkarın veya altını açın uyanır sık sık emzirmeyi deneyin bende aynı oldum bebeğim almıyordu sarılık olmuştu eğer olmuyorsa sağın biberonla verin en kötü pek önerilen bi yöntem değil ama mecbur kalınca insan herşeyi yapıyor ben sütümü sağıp şırıngayla bile verdim
snil kbrsuzen24 Sarılığın ilerlememesi için doktorunuza mutlaka danışın. Farklı emzirme teknikleri ya da mama desteği önerebilir. Silikon meme ucuyla emzirme, kaşıkla vb farklı emzirme yolları var yanlış yönlendirmek de istemem en doğrusu doktorunuza danışmanız🙏🏻
Biryaramazannesi26 kbrsuzen24 çok soğuk olmadığı sürece açık havaya çıkarın sürekli dudaklarına dokunup uyarın emmek için uyansın uyurken emse de olur yeter ki o sütü alsın sarılığın tek ilacı bol emzirmek ve siz pekmez yoyin çok iyi geliyor bebeğe yiyenezseniz sulandırıp için bol bol biz öyle atlatmstk çok geçmiş olsun
Bebikciikkk kbrsuzen24 kızım ellerinin aysklarının tutulmasını sevmiyor biz hep elini ayağını tuttuk sinirlenip uyandı ya da sırtını kaşıdık topuklarını burnunu sıktık böyle yaptık sizde deneyin
Bahar3428 Merhaba. Benim bebegimde uyanmıyordu en son çare altını açıp hafifce bacaklarını nemlendiriyodum suyla memeyi alıyodu aldıktan sonra sürekli ayagını cenesini gıdıklıyodum işe yarıyordu
Cyabanova kbrsuzen24 zaten sarılık olduğu için öyle derin uyuyor emzirirken yanağını çenesinj uyarın gerekiyorsa saatlerce memenizde kalsın damla damla da içse ona yeter (tabi gece oldu memenizdeyken uyumamaya dikkat edin )
Deletedmom_54 kbrsuzen24 hAfiften burnunu sıkabilirsin ıslak bi bezle bacaklarını falan sil uyanır emzirirken göğsünün kahve rengi kısmına süt sür süt kurumadan bebeğini tuttur hem yara olmaz hemde bebeğin daha iyi emer kızımda sarılık olmuştu portakal gibiydi aynı
Deletedmom_54 Bide göğsünde uyuyacağını anladığın zaman hafifçe göğsünü ceker gibi yap parmağınla geriye hemen kavrayıp emmeye devam ediyor kulaklarıylada oyna oda uyandırıyor
MinnakvLiva kbrsuzen24 altını açın ıslak mendille silin ayaklarını ıslatın kulağıyla burnuyla oynayın
nefesimo13-10-21 kbrsuzen24 biz de 1 hafta ayni durumu yaşadık. Bezini açıp ıslak pamukla vücudunu siliyorduk. Sütü de sağıp şırınga ile verdik
YaseminBS Ayaklarının altına tık tık vur işaret parmağınla, burnunu sık. Her saat emzirmen gerekiyor. Böylece sarılık geçecektir inş ☺️
mi34- kbrsuzen24 biberonla verin sagma mak alın bana doktor sütüm olduğu halde mamada takviye yapmami söyledi iyikide öyle yaptım anne sütü mama ilerledim hep bir ayi geçmişti kızım atlattık çok şükür surekli besleyin iki saati geçmesin çis takipinide yapın mutlaka ne kadar yaparsa okadar atlatır korkmayin inanın gecio
Mlkkrm kbrsuzen24 Kesınlıkle sıze onerım cocugu asla ac bırakmayın anne sutunu alana kadar mama verın ben o hatayı yatım illa sutum ıcsın isterse ac kalsın dedım cocuk sarılık oldu 55 gunumuz gecmedı gerekırse sutunu bıberona sık ver saat bası ama ac kalmasın
Sudeeb kbrsuzen24 burnunu sık ayağını gıdıkla yada bi bezle sil yüzünü falan benim hemşire bi arkadaşım var bunları söylemişti bende aynı sorunu yaşadım