Yektoli33 Benim sezeryan göbeği hala duruyor ne yazikki ve dokununca uyuşuk uyuşuk geliyor. Nasıl eriyecek bu lahana göbek 😁
1_anne Yektoli33 benim de ilk sezeryanım. Doğumdan çıktım sanki bi tane bebek daha vardı karnımda. Normal doğumda bu kadar kalmamıştı göbeğim. 3 ay oldu doğum yapalı. Uyuşukluk hala devam ediyor. Göbek te mekik ve bol bol su içerek erir sanırım
snil Yektoli33 Genetik açıdan şanslı değilseniz yalnızca sporla ve sağlıklı bezlenmeyle geçer 🥹 doğum yapalı 2,5 seneyi geçti hala uyuşukluk var malesef
ggulsen09 Yektoli33 Ayyy ben de dokununca aynı hissi yaşıyorum varla yok arası gibi çok tuhaf bir duygu 😅 Ben göbeği biraz götürdüm tam götürecektim kiii bu gün hamile olduğumu öğrendim gelsin geri kilolar
Yektoli33 -Beliss 66 ile hamile kaldım 75 ile doğuma girdim. Şu an 68 kiloyum ama göbegim yoktu önceden şu an göbek var 😭
-Beliss Yektoli33 bende 45le hamile kaldim 68e ciktim 2ayda 20kilo verdim ayni bedene geri dondu karnimda sarkma veya sislik bisi kalmadi bende sezeryan dogum yaptm 🤦🏼♀️ ama sag bacagima agri kesici igne vurdular onun agrisi var boylr karincalanma gibi aciyor sinire denk geldi sanirim amlyt yerimde ise hissediyorum hissizlik flnda gecti 3aay 22gun oldu dogum yapali
1_anne Yektoli33 sıkıntı yaptıkça kafaya taktıkça hiç gitmiyo kilolar. Biraz akışına bırakın. Ekmeği şekeri de bırakın :) bence düzenli spor yapılınca azıcık da beslenmeye dikkat edilince verilir
ggulsen09 Yektoli33 Teşekkür ederim 😊 Ben de masaj aleti vardı onu bacaklarıma karnıma tutuyordum kısa süreli sonra kalkıp deli gibi iş yapıp terliyordum sirkeli su bir de evin içinde deli gibi bi sağa bi sola dans ediyordum spor yapmak bana göre değildi çünkü
Deletedmom_54 Yektoli33 erimesini bilmem ama annem 17 sene önce sezeryan olmasına rağmen hala karnı uyusuk. Bende sezeryanlıyım göbek var malesef öncesinde de vardı zaten
Saresi Yektoli33 dikişin üst alt kısımlarında his kaybı normal. 6 7 ay sonra his geri gelir demişti doktorum öyle de oldu
Tugceozcetin128 Yektoli33 vallahi 70 le dogum yaptım,52 kgym şu an 5 ay oldu doğum yapalı,bol bol yürüdüm ben korse vs kullanmadim ve aşırı su içtim aynı zamanda tek baktığım için bebeğime popomun üstüne oturmadm 😂 yani enerciiiiiiiiiiii
-Beliss Maviim hic bisi yapmadim valla zayiflicam die bunye meselesi genetikmis annemde ayniymisti 4.gun ayaktaydim sezaryen sonrasi kizimla benn illgilendim Ama bol su ictim okadar
Benguu_72 Yektoli33 bende sezaryan doğum yaptım 80 ile hamile kaldım 90 üle doğuma girdim 1 ayda 10 kilo gitti göbek fakat hafif göbek kaldı rahatsız oluyorum bende 2 ay oldu doğum yapalı uyuşuklukta var bazen sızlamada yapıyor
Gamzedagyeli Yektoli33 bende de var ya aynalara küstüm resmen 😭 bide benim vücudum tutuluyor sürekli eklemlerim ağrıyor sizde oluyor mu 10 dakika otursam ayaklarım uyuşuyor üzerine basariyorum sekiyorum bı süre