Merhabalar geçmiş olsun bende yüksek tansiyondan 36+0 da doğum yapmıştım aynı şekilde benim bebeğimde hızlı nefes alıp verme çekilmeden 1 hafta yoğun bakımda kaldı içiniz rahat olsun biliyorum şuan çok zor geliyor ama inanın geçiyor o şuan orada güvende siZ iyi olun kendinize iyi bakın bebeğinizin size ihtiyacı olacak.Doktorum o zaman bana iyi olmadan tekrar hastaneye gelmektense bebeğinizi sağlıklı bir şekilde taburcu edelim ki tekrardan gidip yoğun bakıma girme durumunuz olmasın o sözü çok iyi gelmişti bana ona odaklanın🙏