Qduha Bebeğim 1 aylık meme ve mama ile besleniyor 2 gündür kabızlık oluyor aptamil mama kullanıyoruz ama kabız yapmayan mama öneriniz var mı
Umutpasaninannesi Qduha benim bebeğim emmedigi için mama kullanıyorum Aptamil kabız yapmıştı sonradan ama diye mama var benim bebeğime iyi gelmişti cnm kabız olmamıştı hatta bebelak kullandım oda kabız yapti
Gmznr2909 Qduha aptamil in sadece adı var ben pek duymadım kullanıp memnun kalanı belki 100 kişiden 3 4 kişi. Benim tavsiyem alim gücün iyise hipp organik combiotik biraz daha uygun istiyorsan sma optipro
Gmznr2909 Umutpasaninannesi bebelac benim oğlumda ishal yapmıştı canım yavrum ya oğlum sma yi çok sevmişti