İyi akşamlar arkadaşlar. Oğlumun bir türlü son bulmayan kabızlığı var. Gitmediğimiz doktor kullanmadığımız şey kalmadı. Duphalac şurup veriyorduk. Probiyotik damla yoğurt kullandık. Ama damla bitince tekrar yapmamaya başlıyor. Sizlerin şunu kullandım bize iyi geldi dediğiniz şeyler varsa öneri verebilir misiniz? Ben tükendim artık sizlerden akıl almak istedim .
Bir diğer sorum da enterogermina Kids kullandık biz. 10 tüp şeklinde günde bir tane. Bir kutu bitirdikten sonra tekrar kullanmak için ara vermemiz gerekiyor mu ?