Şu lanet ahşap beşikten aldim sepet beşik değilde diğerini aldım bir kaç yaşa kadar kullansın diye almaz olsaydım iğrenç ya sallanırken tekerlekleri kitli oldugu halde sallanmiyor bir oraya bir buraya gidip duruyor salladikca tekne tokat besige girisiyorum 😁 Gece 3 -4 kere uyanıyor beşiği sevmiyor gibi geliyor bana bu beşiği napcam bilmiyorum başka ne alsam onu da bilmiyorum yatağımda da yatiramiyorum eşim deli gibi yatiyor korkuyorum 😁😁 beşik ne alabilirim oğlum 11 aylık bu arada