Duyguuubek 1 aylık bebeğim var ne gece ne gunduz dalarak uyku uyuyamıyor en fazla toplam 6 7 saat altı teniz gazı yok ve karnı tok neden acaba
Linaduygu Duyguuubek gazı yok diye bişey olmaz mutlaka vardır oluyor 3aya kadar en büyük sıkıntıları gaz sen çıkarmış olsanda oluyor. Çingene beşiği yapın isterseniz duvarla petege halatla hamak tarzı çok rahatlatıyor çok kurtarıcı
[silindi] Duyguuubek hem alttan hem üstten çıkarttırıyorum binbir zahmetle ama yine de gazı var maalesef uyuyamıyor bir kere 2 kere yapınca bitmiş olmuyor hareketleri çok az olduğu için çok fazla gazları oluyor
Haticerdogan Duyguuubek canım ayaklarını ve karnını sıcak tut. Yüzüstü yatırıp beyaz gürültü aç süpürge sesi felan. Pış pış yap öyle