Ummuscetinkaya Eliiif1 26 yaşındayım son 3 yıldır emeklemeye başladım kaç ay olduğunu hesaplayamadım 🤷🏻♀️Ama anneme sordum ilk 7 aylıkken emeklemişim 😂
Siyahii Eliiif1 emeklemeye başladınız derken? Bu cümle biraz yanlış olmuş. Bebeğiniz ne zmn emeklemeye başladı demeniz daha doğru😊 siz de bebekle emekliyosanız sizin doğrunu bu olabilir🤔