Aslanbuse23 2.830 gr doğdu kızım 38+2 haftalık 24 günlük oldu 3,350 gr ölçtüm kendim pazartesi doktora götürücem meme ve mama veriyorum çok üzülüyorum az kilo alıyor diye başına gelen varmı acaba
ipek_dfn22 Aslanbuse23 canım doğum kilosunda kalmiyor bebek zayifliyor şişlik gidiyor kaka yapıyor sürekli onlarida dusun. Bebeğin 2 buçuk kiloya kadar düşmüş olabilir 500 gr bile veren var… bebeğinin kilosu iyi benimde 3420 gr doğdu. 1. Ayda 4370 çıktı ama kıyafetle tartti 200 gr dustum.. 4170 gr zayiflamasi falan dersek baya kilo almıştı yani ebe kendide söyledi kilo alımı falan iyi diye
KaanHmom Aslanbuse23 2.830 gram doğsada eve çıktıktan sonra ilk 3-4 gün bebek neredeyse 200-300 gram kaybediyor ve sonrasında tekrar almaya başlıyor zaten doktorunuz size bu konuda en doğru şeyi söyler
EsraElisa Aslanbuse23 canm sütün yeterli gelmiyor olablir mamaya ağırlık ver sen arkadaşımın kızıda öyleydi mama verdi sonra kilo aldı yada sütün kalitesini artıracak besinler tüket ki bebek kilo alsın ceviz bulgur et balık süt yoğurt Dr da gösterin
EsraElisa Aslanbuse23 ama şuan dikkatli okudum da kilosu doğum zamanına göre gayet iyi yani 1 ay dolmadan güzel kilo almış maşallah
Aslanbuse23 Kubra381 pazartesi doktora götürücem bi herhangi bir sorun mu var acaba diye içim rahat etsin ya 😔💕🥰❤️
Sultangngr Bebeğim 2870 doğdu 37+4 de 23 gün sonra 2900 dü mama vermeye başladık ondan sonra kilo aldı ama memeyi bıraktı eğer sürekli ağlıyorsa açtır ağlamıyorsa dert etme bizimki hiç kilo almamıştı aç kalmıştı çocuk
Sultangngr Aslanbuse23 aptamil kullandık ilk 1 ay kilosu toparlandı bebelac gold a geçtik hipp de denedik ama çok gaz yaptı. Doktorumuz hem anne süt alıp hem mama alıyorsa aptamil güçlü bir mama hızlı kilo alır demişti şuan 3 aylık 5300 gram
Mom098 Aslanbuse23 benim bebeğimde öyleydi 36+5 te 2700 doğdu 10 gün kuvozde kaldı ödemi vs gitti hastaneden çıkarken 2680di. 30.gun kontrole gittik 3 kg olmuş 🤦🏻♀️ doktor az dedi. Ve bebeğim bazı geceler ağlıyordu doymuyor anlıyordum buzlukta süt vardi biberon ile veriyordum öyle uyuyordu. Sonra sutumun yetmediğini anladım. Mama başladık. 5 günde 300 Gr aldı. Hem emzirme hem mama gittik. Doktor böyle devam edeceğiz dedi. Şimdi öyle devam ediyoruz. 38 günlükken 3500 çıktı. Yani kilo alımı normale döndü.
Esinozbdk Aslanbuse23 benimde bebişim 50 günlük 2950 kg doğmuştu hastaneden çıkarken 2900 dü bi hafta içinde sağlık ocağına götürmüştüm 50 gr daha kaybetmişti 1 ay kontrolünde 1.250 gr almıltı ve yeterince güzel dedi o yüzden dert etme doğum sonrası olur yeterki sağlıklı olsunlar kiloda alır merak etme. Hipp bende denedim bizdede gaz yaptı rahatsız etti ama aptamil i verdim bi hafta boyunca ondada rahatsız etti içeriği en şekerli olan aptamil suan sma kullanıyorum ve gayet memnunum bebişime iyi geldi bende hem anne sütü hemde mama veriyorum ama günde 2 kere en fazla mama veriyorum