Kızlar benimkide 4 aylık ben bazen saat kurup kalkıyorum neden derseniz hem gece sütü daha kaliteli onu alsın diye hemde gece süt üretimi daha artıyormuş o yüzden. Bir de bu aralar atak haftasındayız gündüzleri pek emmek istemiyor bende gece daha sık emzirmeye calısıyorum. Yanlış mı yapıyorum acaba ?