Arkadaşlar bebeğim 5 aylık ve eşim ilişki sırasında biraz kaçırdı ertesi gün hapı attım ama hamileymişim acaba sütüm kesilir mi bebeğim gelişmez mi yoksa karnımdaki mafoldum duyduktan sonra aşırı üzülüyorum istemiyordum aldıramam da onun günahına giremem bebeğiminde delircem ne kadar zor bir durumdayım