busraa032 4 aylık bebeğim uyanık olduğu her dakika ağlıyor geçen gün hastaneye götürdüm gaz falan da çıkmadı sürekli kucakta durmak istiyor birtek kucakta susuyor normalde oyun halisina koyardım kendi kendine oynardı
Siyahii busraa032 belli dönemlerde atak haftaları oluyo belki ondandır canım geçici bi süreç ama merak etme
Siyahii busraa032 benmkide kolikti seni kandırmak veya ümit vermek için söylemiyorum ama malesef 2.5 3 yaşına kadar sıkıntılar aralıklı devam eder
[silindi] busraa032 40 a tamamlayıp hesaplarsan doğru çıkıyor 38+5 mesela bizim doğum ekleyip doğum tarihini yazıyorum doğru çıkıyor