Deletedmom0038 Kızımı doktora götürdüm vajinal mantar dedi ilaç verdi geçmedi başına gelen oldu mu daha önce 8 aylık bebeğim ?
Oykuzey Deletedmom0038 Başımıza gelmedi ama üzüldüm çok geçmiş olsun. Nasıl anladınız ki? Yetişkinlerde olduğu gibi mi oluyor? Bizlerde bazen olan o hafif pütürlü beyaz akıntı kız bebeklerde de normal diye biliyorum ben. O şekilde mi oldu?
Deletedmom0038 O bölge doktora gitmeden önce kızarıktı gittik mantar kapmış dedi bi hafta önce bezinin markasını değiştirmek zorunda kaldık bulunduğum yerde satılmadığı için neyse internetten yine eski bezine döndük doktor ilaç verdi daha da kızardı geçmedi. 😞