Minikpasam yok şükür 2 aydır sadece 1 kere izin verdi doktor dışarı çıkmamıza 1 saat onun dışında evdeyiz eve kimse gelmiyor dezenfekte etmeden elimi almıyorum kucağıma babası da aynı şekilde inşallah 1 buçuk ay sonra gidicez kalbinde ki delik kapandı mı diye o zaman enfeksiyon içinde tahliller yenilencek temiz çıkarsa yasağımız kalkıcakmış 😊🤲🏻