Nefesbebek bence yer varsa şart yani mutfakta vakit çok geçiyor oturmadan durmak istemem birde yani biz yemekleri mutfakda yeriz büyük yemek masam direk mutfakda duruyor ama eski evimde mutfakda başka salonda başka masa vardı yani yine biz mutfak da yerdik salonu daha kalabalık olduğumuz zamanlarda kullanırdık zevk meselesi sen masasiz yapabilirim diyorsan neden olmasın ama ben ufakda olsa mutlaka masam olmalı diyorum yemek pişerken falan genelde mutfak da takılıyorum çünkü dizi vs izlerim kahve içerim ☺️