Ben luxell marka aldım, bugün geldi ilk defa denedim. Karnıyarık için patlıcan kızarttım, sonuç çok iyi 20 dakikada istediğim gibi oldu. Kabak ve biber kızarttım onu da beğendim. Farklı tarifleri de denicem. İç hacmi çok geniş, zaten ben de o sebeple luxell aldım. Aslında philips xxl alacaktım ama yorumlara bakınca herkes bu markayı da çok övmüş. Altı üstü bi yemek pişircez çok para vermiyim dedim açıkçası.