Anneler 13 aylık kızım var ebemiz artık marketlerdeki çocuk sütlerinden alıştıra alıştıra vermek istersem verebileceğimi söyledi. Bende her akşam yatmadan önce bir bardak içmesini istiyorum. O kadar da olmasa içsin istiyorum. Ben sütten ve sütlü şeylerden nefret ederim. Ona da ne yapsam alıştıramıyorum tükürüyor hemen. Acaba benim gibi oda mı sevmiycek sevmesi için ne yapabilirim 🤦🏼♀️