Laren kivancsmom Ee tamam 1 yaşından sonra zaten bizim yemeklerimizden yemeye başlıyorlar bende az baharatlı şeyler yediriyorum yani hiç isotta yesin deyip bişeye katmadım da siz yemeklerinizde kullanıyorsanız veriyorsunuzdur normal yani acı olsa zaten vermezsiniz sonuçta. Ama bunları buraya yazmanın hiç anlamı yok vermek istiyorsan ver yemeğe baharat katmayı bizde biliyoruz nesi fikir olsun onu anlamadım
kivancsmom Laren gördügünüz gibi karsi cikan bir sürü yorum var. Fikir olmasi gereken nokta bu zaten ama hic gerek yokmus
Irmakprensesinannesi kivancsmom isot nedir çocuğa yararı yok ki bebek daha aci sonuçta rahatsız eder kızımda karabiber kimyon nane faln kullniyrm da acı vb hiç kullanmadım 15 aylık olmak uzere
momlifetime kivancsmom Kız böyle şeyler paylasma yoksa buradakiler seni üzer😄 sen bildiğinden ve doktorun dediğinden şaşma 🙏🏻 Yoksa burada saracak yer arıyorlar 😄
leylasnsy kivancsmom bende pulbiber eklerdim maşallah yerdi 11 aylıkken. Şuan 2 yaşında soğan yer her yemeğin yanında acı ekşi yer maşallah tatlı acılardan tabi. Zehir zemberek değil. Çok iyi bişi yapıyorsunuz çok şükür oğlumun ne hasta olduğunu gördüm nede serum takıldı. Yedirin çekinmeyin hiç. 🤩
kokusudalin kivancsmom baharatlar bizlere bile fazka tüketimde reflü yapıyor gastrit midir nedir ondan yapıyorken çok erken ya yapmayın ne olur ben ek gıdaya erken geçen tiplerdenim ama baharat sıkıntı gerçekten. Biz bebekliğimzde acı yemedik ama şuan seviyorum. Acıya alışır yani zamanı gelince günah midesinş yoruyor böyle
kivancsmom kokusudalin acıya alışması için değil, faydalarından yararlansın diye çooook az ekliyorum yani 2-3 pul belki, yoksa tabi ki midesini rahatsız edecek kadar vermem asla burada ne kadar yanlış anlaşılmış olsamda beslenme konusunda çok hassasım ❤️