Merhaba, konu başlığının ilgi çekeceğini düşündüm😂 15 aylık bebeğimin yemeklerine çoooook çook az miktarda isot ve pul biber ekliyorum bazen. Tüm baharatların çeşit çeşit faydaları var ve acı biber çeşitlerinin de çok önemli faydaları var bu yüzden minicikte olsa eklemeye başladım, hafif bir esinti olacak şekilde asla tat etkilemeden. Sizlerle de paylaşmak istedim 🙏🏻☺️