Dalpa benim bebeğim 1 ay 19 günlük. 3 hafta normaldi sonra başladı seninki gibi aynı sürekli ga sorunu damla kullanıyorum ise yaramıyor Sadece anne sütü alıyor sürekli emiyor. Son 3 4 seferdir lavmanla kaka yapıyor mecbur kalıp yapıyoruz yoksa ağlamaktan harap oluyor bebeğim.. doktora gittik pazartesi kendi lavman yapması gerektiğini zarar vermeyecegini sadece fiskirtarakmi yapıyor bakmam lazım dedi
Troid sorunu olabilir diye kan aldı sonuç pazartesi çıkacak ondanda olabilirmiş. Makatindada dışarıda çatlak oluşmuş bebeğimin sende doktora götur mutlaka