Meteninanasi Bebeğim 6 ay 10 günlük 0-6 ay avent emzik kullanıyorduk 6-18 e geçtim ama asla kabul etmiyor midesini bulandırıyor ağzından tükürüyor ne yapabilirim öneriniz var mı?
momma Meteninanasi evet bunu birçok yerden duydum hatta ebebek uygulamasında yorumlarda sizin yazdığınızı yazmışlar bizde bi sorun olmadı ama olsaydı 0-6 emziğine devam ettirmeyi düşünüyordum
tubiiik_ Meteninanasi 9 bucuk ayligiz hala 0-6 emzik kullaniyorum 6-18 kabul etmiyor kusturuyor baska emzik aldim onlarida istemiyor
Bircaykoyicelim Meteninanasi bebeginiz büyüsede Emzik değiştirmeye Gerek yok. 0-6 emziği kullanmaya devam edebilirsiniz. Anne göğsü gibi o emzikler. Bebeğiniz büyüdükçe göğsünüz büyümüyor.
tubiiik_ Meteninanasi hergun 6-18 avent emzigi deniyorum kabul etmiyor bi gece verdim emziksiz uyumadi butun gece aglayinca bende devam ediyorum