elediyebiri Merhaba güzel anneler, Kizim 18 aylik ve kafa derisinde kuruluk var. Hatta yer yer böyle konak gibi duruyor. Ara ara zeytinyagi sürüp temizlememe ragmen. Birde Bugün baktim kasimis ve kanatmis o kismi. Tavsiyesi olan var mi acaba?
2-prensannesi elediyebiri benim oğlum 2 aylık onda da vardı her banyo sonrası kabarıp dökülüyordu banyo sonrası bebek yağı sürüp saçlarını tersine taradım geçti bi doktora görün istersen belki cildi kurudur eşimde ve görümcemin çocuğunda da var ama onların ki pul pul dökülüyor nemlendirici sürüyorlar sürekli
2-prensannesi elediyebiri eşimle yeğeni döküntü olan yere sürüyor. Oğlumun bacaklarında da soyulma vardı 1ay kadar devam etti her banyo sonrası bebek yağı ile masaj yaptım vücudunu nemli tuttum sonra geçti