penyy Bebeğim 10 günlük sarılığı var doktor kontrolüne bir hafta önce gitmiştik iki hafta sonraya çağırdı yani bir hafta sonra kontrolü var. Ama doyduğundan emin olamıyorum sadece anne sütüyle besliyorum hem meme hem de sağarak biberonla. 10 dk da 35-40 cc geliyor. Sağsam daha gelir sanırım ama ben o kadar sağıyorum. Her iki saatte bir emziriyorum günde en az 4 kez bez değiştiyorum kaka. Emdikten sonra kusuyor bazen sanırım çok emdiğinden. Ama annelik işte emin olamıyorum yüzü biraz zayıflamış geldi bana sanki🥺 memeyi verdikten sonra gazını çıkarırken yani hep gözü açıkken aranıyor genelde memeyi vermişsem karnı tok olsa bile. İçim rahat etmiyor nasıl anlicam ben🥺
NuruKelam penyy Bebeğin doyuyordur çünkü sağım da bile 40 cc çıkıyorsa bu yeterli miktar 10 günlük bebek için. Bebeklerin çene kasları zamanla kuvvetleniyor sağımdan daha fazla emerler. Emzirdikten sonra hali keyfi yerindeyse tamamdır bir de sürekli aranabilir yanağınızı ağzınıza değdirdiğiniz zaman yada elinizi emmeye başlar bu aç olduğundan değil anne karnında öğrendiği emme refleksi.
penyy NuruKelam memeyi verdiğim zaman sağımdaki kadar geliyor mudur acaba. Çünkü memede sağımda olduğu gibi durmadan vakumlayıp çekmiyor ara ara çekiyor sadece durmadan değil yani
SunnyG Kaka değil çişli bez sayısı önemli. Yumurta ağırlığında beş çişli bez alıyor olmanız lazım. Ayrıca tok da olsa aranır bebek. Normal yani.
NuruKelam penyy Durmadan çekemez zaten yorulur daha çene kuvveti o kadar fazla değil. Bebek daha fazla süt çeker buna emin olabilirsiniz.