dlkeroll9498 Kızlar benim gibi olan varmı ilk gebeliğim sezeryan Doğum yaptım 40ım çıktından sonda 2kez adet gördüm 3ay Doğum kontrol hapına başladım emziren anneler için olan ilaç 20günüm geçti regli olmadım test yaptım 2kez negatif çıktı hardan dolayımı diye düşünüyorum
Nur92 dlkeroll9498 bebeğim 8 aylık hala olmadım 1 yıla kadar normal diyorlar tabi yine de temkinli olmak lazım