Kızlar 2 aylık bebeğim grip oldu benden geçti büyük ihtimalle burnu çok dolu günde 6-7 kez steril suyla temizliyoruz ama fayda etmiyor bazen hapşıramıyor bile 3-4 gün oldu öksürük yoktu şimdi öksürükte başladı hırıltılı nefes alıyor öksürükten uyuyamıyor hastaneye götürdük o zaman öksürük falan olmadığı için bir şey demediler ne yapmam lazım bildiğiniz bir şey var mı tekrardan hastaneye götüreyim mi sadece anne sütü alıyor bebeğim