
bu burun açıçıcı yı öneriyorum eczanede satılıyor bizim kbb doktoru verdi hemen açıyı bi yandan sıkıyorsun diğer taraftan çıkıyor. 7.ay 1 günlük sunizit olmuşuz serum fizyolojik yapmama rağmen serum fizyolojik boş bişey bunu kullandiğimda bizim doğuştan beri öyle iltihap olduğu için doktor nedeni ni göremedi 10 gün sonra kontrole gidecez