Bizimde öyle işi şuan 23 aylık hem memeden hem sallanmadan kestim gündüz yine sallıyorum çünkü gün ışığında uyumuyor ama geve karanlık olunca yatıyor biraz uzun sürüyor uyuma süresi valla ne kadar ninni söylediysem düşün boğazım ağırdı ama desteksiz uyumasına değer inşallah bakalım hala sürecimiz devam ediyor