Dmlagclu Kızlarrrr gece beslenmesini nasıl kestiniz 17 aylık kızım 3-4 saatte bir uyanıyor süt istiyor yardımm
Bibebebi Dmlagclu ya aniden kesebilirsiniz yada miktarı azalta azalta 3 günde. Ben ikinci seçenekle kesmiştim. Emziriyorsanız bilemiyorum ama biz mama içiyorduk🙏🏻
35izmir Dmlagclu bnde tam 1 yaş olunca kesicem gece 12 ile sabah 7 arası emzirmeyim diyorum ve sabah 9 gibi emziririm 7 de kahvaltı etsin önce
Zeyn0206 Dmlagclu o çok sıkıntı benim kızım 9 aylıkken kendiliğinden bırakmıştı şimdi oğlum 9 aylık gece 12 de veriyorum bir de sabah uyanınca
Ecemsu12 Dmlagclu bende burda bekleyeyim. Aynı durum bizde de var hemde saat başı esım artık ayrı oda istiyor ise giderken çok zorlanıyormuş beyfendi :( Meme için çok kalkıyor benim de kızım en uzun 2 saatte bir. Normalde saat başı uyanıyor
Mom0008 23 aylık daha yeni kesiyorum memeden sadece gece emiyordu uf kötü oldu diyorum istemiyor ilk 3 gece kötü geçti şuan iyi gidiyor bakalım uyanıyor gece yine meme diyor ninni söyleyip yatırıyorum
Balbademmmmm Mom0008 Gündüzleri emmeyince sütünüz de azalma söz konusu oldu mu ? Bende aynı durumdayım sadece gece emzirmeye başladım da
Ummu01 asiltonunmommysi aynı sorun bende de var gece 6 7 defa uyanıp emmek istiyor emzirmessem ağlıyor uyumuyor napacam bilmiyorum
Asminmoms Bibebebi ayyy nasıl ve kaçıncı ayda kestiniz ne olur yardım edin kızım 10 aylık ben de düşünüyorum ama yok gece illa o mamayı içmeden uykuya geçmiyor 🫣
elcn4139 Bibebebi bende denedım ama mama içmeden asla uyumadı geri eşimle ayaklarımız koptu sallamaktan en sonunda dayanamdık verdik uyudu
Dolores 35izmir sabah 7 kahvaltı için çok erken değil mi acaba. Benim bebeğim saat 10-11 gibi zorla yiyor kahvaltıyı. Ama gece çok emiyor tok uyanıyor sanırım ondan galiba..
flowerfly Asminmoms benim de 9,5 aylık. Gece bir defa içiyor mama. Bence aciktigindan değil o da alışkanlıkdan 8 de içiyor 150 gece 2 gibi istiyor. Atıyorum 60ml su koyuyorsam 30 mama koyuyorum. Yani su oranı falzla olacak.doktor böyle dedi bana. Gerçi 1 yaşına kadar birakmasa da olur dedi. Baktı su tadı geliyor onu bırakır diyordu.
dml2703 Asminmoms ben sabır taşı kullanmıştım 13 aylıkken kestim göğüs ucuna sürüyorsunuz zaten bizimki tiksindi aklına gelince gelip istiyordu yine sürüyordum pu diyordum o da pu diye diye bıraktı 😅inşallah sizinki de kolaylıkla bırakır
Bibebebi Asminmoms 9 aylıktı kesme denemelerine başladığımızda. 180cc-210cc mama içiyordu gece 2-4 arası yavaş yavaş miktarı azalttık. 150-120-90-60-30 diye sonraki günler uyanmalar oldu tabii onda da küçük suluklar var bilirsiniz alıştırma suluğu mu ne deniyor 30cclik. Uyandığı zaman ona su doldurup veriyordum öyle öyle bir buçuk hafta kadar uğraştık ama bitti çok şükür 🙏🏻 13 ayını bitirdi arada uyanmalar oluyor tabi yine o suluk ile su veriyorum ama nadirdir yani. Azimli ve sabırlı olun ama önce acıkmayacağından emin olmalısınız ☺️
MySunny Ecemsu12 ben 9 aylıkken birden kesmiştim, ilk 3 gün çok zorlamıştı hem beni kem kendini ama 4.gün uyanmadı meme diye.
Asminmoms flowerfly böyle yaparak bıraktırdınız yani ben bir defaya şükrediyorum ya 2-3 defa uyanır illa 🫤🫤
Delice_zeytinn Gece beslenmesini kesince acaba kilo kaybı Yaşar mı çocuk ? Kızım sadece gece mama yiyor emxiremiyorum sütüm yok , iştahsız bide . Korkuyorum kesersem daha da zayıflar diye .
papucumunrockcisi Delice_zeytinn merhaba ben de 1-2 haftadir gece beslenmesini kademeli kesiyorum. Oglum 16aylik. 9,6kilo. Gece beslenmesini kesince farkedilir derecede istahi artti. Bir daha cocugum olursa 1yasinda kesicem vallahi gece beslenmesini😅 hem bize hem onlara zararmis
Dilruba_1 Delice_zeytinn aynen ben de kesmek istemiyorum gece ben kalkıyorum o kalkmıyor 😅 biz 4 aya gireceğiz gerçi küçük daha İstediğim zaman kesebileceğim herhalde umurunda bile değil çünkü
Taha_emir Dmlagclu benim ki 20 aylik kendi 2 gün oldu artık kalkmiyor mama için bence ihtiyaç doğrultusunda kalkıyorlar demek hala acıkıyor yada gün içinde tam doymuyor ben 2 yaşına kadar yesin diyordum ama baktım 2 gündür kalkmıyor vermiyorum bizimki büyüdükçe kendi azalttı hep ekstra birsey yapmadım
flowerfly Asminmoms yok biraktirmadim daha. Ben 1 yaşında bıraktırmak istiyorum.hic meme emmedi. Emme isteginiyinla gideriyor şimdilik o yüzden kesmek istemiyorum.doktora sorduğum da bu şekilde biraktirirsin demişti.o yüzden yazdım.
Aysimamkizim flowerfly biz 15 ayligiz hala emziriyorum bence eğer bir sorun yoksa 1 yaş meme bıraktırmak icin çok erken siz bilirsiniz elbette ama meme anne ile bebek arasında özel bir güven bağı.
Elif_Almila 10 gün oldu bırakalı 12 aylık bebeğim sürekli uyanıyordu gece ki bebeklerin en son uyanacağı şey açlıkmış ben de bi karar alıp gece bırakayım dedim beni çok zorlamadı çünkü zaten gündüz de memeyle uyuyan bir bebek değildi ilk günler her uyandığından uyutmaya çalıştım su verdim istemedi kucağımda gezdirdim yanıma aldım sabaha kadar ayağımda salladım ki yine ayakta sallanarak uyumamasına rağmen 4. Gün sadece bir kes uyandı emzik verdik hemen uyudu şimdi yine uyanıyor geceleri ama ya emzik veriyorum ya da kucağımda piş piş yapıyorum uyuyor ve asla istemiyor meme çünkü sen kararlı olunca anlıyorlar ve tam karar verince başlayın eğer ağladığında o anki uykusuzluğunuzla meme vereyim de uyusun dersin çocuk bunu anlıyor ve diyor ki biraz daha çok ağlayayım nasılsa verecek meme şimdi gece 1 ya da 2 kez uyanıyo emzik veriyorum başını okşuyorum uyuyor ve ben artık aşırı enerjik uyanıyorum
Sblatc Elif_Almila kızım 10 aylık bu aralar gece uyandığında emziriyorum yerine koymak isteyince aşırı ağlıyo susmuyo sallasamda emerek uykuya iyice dalınca koyuyorum ama çok uyanmaya başladı. Nasıl baş edicem
AZiza Elif_Almila 😩😩😩 sag eliniz basima kizim 16 aylik memesiz uyuyamiyorrrr kac kec duruyor atak donemi+ diw ckarma kesemiyorum zaten herweye isriraci olub bu aralar onuda kessem illaki deli olur ayaka kalkir duwuyormillaki duwuyor nasil olcak bilemiyorum
Elifinannesii07 Elif_Almila peki gunduz meme veriyor musunuz yoksa komple memeden mi kestiniz? Bi de emzik kullaniyor muydu sifirdan mi basladi?
35izmir Dolores evet biz 77 buçuk civarı başlıyoruz kahvaltıya şu an gece en fazla 3 kere emer versem daha da emer de emmese de ağzında tutuyo 3 saat sonra zaten ilk uykusuna geciyo tekrar
asiltonunmommysi Dolores sabah 7de uyanır emzirdiğim halde mama mama diye mutfağa gider en geç 8de kahvaltı yapmış oluyor oğlum
Efira Sblatc Yaa benim kızım da 10 aylık olacak 1 hafta sonra, ve en az on kez uyanıyor ağlıyor, uyku falan kalmadı. Neden böyle oluyor anlamıyorum, çok yoruldum 😥
Tugce0707 MySunny birden kesince göğüslerden sut gelmesi oldu mu, göğüslerde doluluk rahatsızlık hissi vs bunlar nasıl normale döndü?
balbocegiiii dml2703 sabır taşı kullanınca gündüz emmek istedi mi peki. Bende gece kesip gündüz devam etmek istiyorum 16 aylık. Sabır taşı sürersem gündüz de emmezse diye korkuyorum
Kumsallfund dml2703 öncelikle merhaba. Ben yorumlari okuyordum da yeni anneyim 4 aylik kizim var, gece emmelerini neden biraktirmak istediniz bilmedigim icin soruyorum herkes biraktirmak istemis bir sure sonra zarari mi oluyor bebeğe. Benim kizim 3 defa falan gece emer ileri de neden biraktirmaliyiz.