Kızlar bebeğim 6 aylıkken kalça çıkığı için ayakkabı taktırdık 6 ay gece gündüz sürekli ayağındaydi
Şükürler olsun şuan kalça yerinde ama tedbir amaçlı 6 ay daha gündüz uyurken ve gece uyurken takılacak.
Benim sorum şu şuan bebeğim bir yerleri tutunarak ayakta duruyor bazen ellerini bırakıp 15 20 saniye desteksiz duruyor ama kalça çıkığı olduğu için adım atma süreci geç olur mu
Belki bu sıkıntıyı yaşayan olmuştur size de sormak istedim