Hanımlar merabalar bbebegim 15 günlük kundak yapıyorum tam kundak yapıyorum bebeğim bacaklarını hep kendine çekiyor büyüklerde hep bebeğin bacakları dümdüz olmalı yoksa ayağı öle çekik kalır sakat kalır bebeğin ayağını uzatması lazım deyip duruyorlar dizinde bebeginiz ayağını sürekli kendine çekerek mi uyuyor