Geçen gün instagramda saçma sapan bir sayfa gördüm işte sezaryen doğum bebeğin özel alanına onun izni olmadan müdahale edildiğinden dolayı bebekte ilerleyen dönemlerde derslerde başarısızlık,içe kapanma,asosyallik,epilepsiyi tetikleme gibi durumlara yol açıyormuş okurken sinirlerim bozuldu bunların doğru olma ihtimali var mı acaba bilgisi olan var mı ?