Colahusu Kaka sadece emen bebekler için bir gösterge değil. Anlam ifade etmez. Ama idrardan yola çıkabilirsiniz. Sizi çok iyi anlıyorum. Ben de aynı siz gibi bir dönemden geçtim ama göstergeleri takip edin. Gereksiz mama demek gereksiz gaz, gereksiz sancı, gereksiz organ yorgunluğu demek. Lütfen böyle düşünün. Bebeğiniz önünüzdeki aylar boyunca aranmaya devam edecek. Bu onun için bir refleks. Mama vermeyin. Kilo takibi yapılsın. İdrarını siz takip edin. Sorun olmadığını göreceksiniz. İçinizi rahat tutun. Allah büyük. Bebeğinize siz yetersiniz, sütünüz yeter.