Bebeğimin bi kaç gün önce boğazı çok kötü iltihap oldu ve antibiyotiğe başladık ama içirirken savaş veriyorum nasıl içireceğimi şaşırıyorum yarısı hep dökülüyor ağzını kapatıyor asla açmıyor. 7 aylık bu arada. Şiringayla veriyorum mama kaşığıyla veriyorum kokusundan anlıyor kaşıklada içmiyor siz nasıl içiriyorsunuz var mı işe yarayan bir yönteminiz?