Selam kızlar. Ben 4 ay önce sezaryen ile doğum yaptım, bebeğimin beslenmesi meme+mama şeklinde çoğunlukla mama veriyorum. 40 ımdan sonra 2 ay düzenli adet gördüm fakat 3. ay olmadım, şuan 15 gün geciktim.. Aranızda bu durumu yaşayan oldu mu,, gebeysem de 4 ay önce doğum yaptığım için iki sezeryan arası çok az sıkıntı olur mu?? Tecrübeli annelerden bilgi beklerim 💖