Kızlar meraba 1 aylıkken kalça çıkığı bize normal denildi tutunup kalkmaya başladığından beri bir ayağını dışa doğru basıyor ve bizde tereddüt ettik ortopediden randevu aldık bugün röntgen çekildi ve ortopedi doktoru kalça çıkığı var gözüküyor ilerde sıkıntı oluyor gelişimini etkiler balta limanı Hastanesi’ne götürün dedi, pazartesi günü randevu bulduk gidicez kalça çıkigi sonuc kağıdınız da ki rakamlar nasıldı sizin sinirlerim alt üst oldu eğer 1 aylıkken tanı koyulup bize normal denilip gönderildiyse hastaneye dava açıcam sonuçta bı hayat söz konusu