Merhaba kızlar bazı sorularım var bilen cevap verirse sevinirim öncelikle süt ve süt ürünleri alerjisi ile laktoz intoralansi aynı şey mi laktoz intoralansinda yüzde ve vücutta alerji olur mu
Geçenlerde doktorda yutkununca reflü var demişti doktor ama kusması yok bebeğimin ağzında köpük yani tükürük olusuyo bazenleri bu refluden olur mu yada böyle bişey başına gelen var mı neden olur tükürük ?