zeynepdurunun_annesi Evde çok fazla yerim yok. Bu yüzden hem az yer kaplayan hem de çok amaçlı kullanabileceğim bir sandalye arıyorum. Kullanıp memnun kaldıklarınız var mı? Ben şu altı masa olan çıkıp çalışma masasına dönüşenlere sıcak bakıyorum kullananlar var mı?