Saricizgilibeyazev Biz de gaz çok var sancı çekiyor kuzum dün bio gio aldık gece üçte verdik her gün aynı saate vermemiz şart mı acaba daha 3 saat var ve sancılı şuan kullanan anneler bilgi verirmisiniz nolur versem şimdi
Kzbnnzmkrm Saricizgilibeyazev ben veriyorum canım bazen sabah bazen öğlen hafta geçmezse 2 3 damla daha veriyorum yatarken
Umrnkrhn Saricizgilibeyazev hergun aynı satte 5 damla veriyorum ben. Verdiğiniz anda hemen etki ediyorsa ne güzel bizde aman aman bi fayda sağlamadı
melmus5851 Saricizgilibeyazev Bende hep aynı saatte veriyorum. İki sefer erken vermiştim evde olmamamız sebebiyle. Buzdolabında duruyor çünkü. Bi sorun olmamıştı
Symnlrg Ben de her gün aynı saatte veriyorum ama bizde de etkisi olmadı. Zaten eczacı gaz damlası değil probiyotik bağırsak düzenleyici dedi verirken. Gündüz ver sonra o saatten devam edersin bir şey olmaz 😊
Ebru_91 Biz onunla beraber nurse harveys i kullandik ise yaradi simdi azalma var diyr doktorumuz nurse harveys bitti diye bununla d3vam edelim zamanla iyice azalir dedi
Gizembrcu Tek başına kullanırsan faydası olmaz canım doktoruna danışıp onu destekleyici bir damla daha al
Gizembrcu Tek başına kullanırsan faydası olmaz canım doktoruna danışıp onu destekleyici bir damla daha al
Gizembrcu Tek başına kullanırsan faydası olmaz canım doktoruna danışıp onu destekleyici bir damla daha al
Gizembrcu Tek başına kullanırsan faydası olmaz canım doktoruna danışıp onu destekleyici bir damla daha al
Gizembrcu Tek başına kullanırsan faydası olmaz canım doktoruna danışıp onu destekleyici bir damla daha al
Betul055 Tamamen bitkisel olduğu için çok bi faydasınız biz görmedik inşAllah görürsünüz. Sap simlex kullandık çok şükür işe yaradı
Helloyagmur Saricizgilibeyazev kullandiginiz gaz danlasi degil bagirsak florasini duzenlemeye yarayan probiyotik bir ilac gaz cikarmasi icin yeterli olmaZ ona ek gaz damlasi isteyin doktorunuzda benim onerim sap simplex :)
Helloyagmur Saricizgilibeyazev kullandiginiz gaz danlasi degil bagirsak florasini duzenlemeye yarayan probiyotik bir ilac gaz cikarmasi icin yeterli olmaZ ona ek gaz damlasi isteyin doktorunuzda benim onerim sap simplex :)
yelizz sab simpleks kullananalar bebekleriniz de kaka problemi yapti mi onu kullandigimdan beri 5 6 gunde bi kaka yapar olduk
celine61- Bizde sab simplex kullanıyoruz..günde 4 kere 10 damla. Biogai ilede destekliyorum gece yatmadan evvel 5 damla. Biogai desteklerseniz herhangi bi gaz damlasıyla daha çok verim alırsınız ikisinindd görevi başka